Jak stworzyc odpowiedni baner

Jak stworzyc odpowiedni baner

Wszyscy widzieliśmy tysiące banerów reklam w internecie, ale można zapamiętać ostatni? Być może, można zapamiętać swój ulubiony, który miał grę w golfa w tym, ale czy pamiętasz, co marka to dla? Reklama banerowa jest jedną z najstarszych form reklamy w Internecie, tzw ponieważ ogłoszeń zwykle reprezentowany graficznych banerów w poprzek strony.http://www.apartamenty.in/apartamenty-maloves-velaves.html

Wielkości zostały określone przez Interactive Advertising Bureau (IAB), aby commoditize branży reklamy online, biorąc ogłoszenia w ustalonym zestawem rozmiarach i stylach podobny do drugiego gniazdach 15 i 30 reklam w telewizji lub 48 plakatów blaszanych. To sprawia, że ??łatwiej sprzedać reklamę witryn i reklamodawców do rezerwacji za pomocą jasny zestaw rozmiarach. Koszt za tysiąc wyświetleń (CPM) jest normalna jednostkowa sprzedaży i jest to koszt tysiąca wyświetleń bannera, aby pojawić się na miejscu, zwykle ograniczone do jednej na stronie. Kilka problemów z formatami leżał on-line, a mianowicie:

Różne rozmiary ekranu komputera i uchwały ludzie używają zrobić jeden baner wielkości pojawiają się różnej wielkości i podjąć inną proporcję ekranu dla osób o różnych rozdzielczościach ekranu. Nie można sobie wyobrazić reklamodawca w magazynie jest zbyt zadowolony z jego pełna strona ogłoszenie pojawia się w mniejszych rozmiarach w niektórych czasopismach.

Per wrażenie modelu rozliczeniowego oznacza, że ??wrażenie jest, gdy jedna osoba widziała ten sztandar, gdzie w rzeczywistości jest całkiem możliwe, że banner pojawiać się na ekranie dla niektórych użytkowników http://ibu.pl/ubezpieczenia-dla-it/ ze względu na rozdzielczość ekranu lub rozmiar okna przeglądarki. Dłuższy termin problemem było zwiększone występowanie banerów, które powoduje ślepotę banerów, gdzie twój mózg po prostu wyłącza się do konkretnego rozmiaru obrazu, ponieważ wie, że jest to ogłoszenie.

– autor artykułu