Jak ulatwic kontakt z klientami przez strone

Jak ulatwic kontakt z klientami przez strone

Być może nadszedł czas, aby pomyśleć o call center nie jako centrum kosztów, ale jako cenne punktu próbkowania oraz pojazdu do obrotu, które mogą być wykorzystywane do budowania trwałych relacji z klientami.

W indyjskim kontekście internetowa nie jest jeszcze tak dojrzały i informacja o opinie klientów i doświadczenie zakupu nie jest łatwo dostępne. Klienci nadal korzystać ustnie jako podstawowy pojazd do badań produktów oraz do podjęcia decyzji o zakupie. Jednak jest to tylko kwestia czasu, kiedy w internecie staje się głównym kanałem dla badań klienta w Indiach – jako sektor detaliczny staje się bardziej zorganizowana, segment klientów będzie również uzyskać bardziej zorganizowany i wykorzystywać kanał online, aby dzielić i zakup badawcze doświadczeń. Detaliści, którzy budują swój fundament wokół przejrzystość i orientacji na klienta będą mieli trwałej przewagi konkurencyjnej nad innymi. Więcej artykułów na analityce i doświadczenia http://pozycjonowanie-elblag.pl klienta można znaleźć na moim blogu na internetowej sprzedaży detalicznej w Indiach.

http://iasfsfgsdg.szczytno.pl/
– autor artykułu