Czemu strona internetowa odstrasza

Czemu strona internetowa odstrasza

Kupujący są rozdawane broszury oszczędności przez cały sezon, gdzie widzą jakie przedmioty będą dostępne w dodatkowych oszczędności na której dzień w tym sezonie. Chociaż niektórzy twierdzą, że jest to niezgodne z podstawami cen promocyjnych, w których istnieje ryzyko klientów „gaming” systemu tylko o zakupie przedmiotów podczas okresów promocyjnych, dzięki erozji marż. Jednak w dzisiejszym świecie, gdzie są dostępne na kliknięcie przycisku usługi porównania cen, klienci mają wiele opcji na początku. Jeśli wiedzą, że ich zaufany sprzedawca będzie miał pewną pozycję na sprzedaż kilka tygodni później, mogą być skłonni do odroczenie decyzji o zakupie, zamiast kupować rzecz od konkurenta.

Kanał internetowa może być również używany do słuchania klientów i pomóc poprawić ich postrzeganie o sprzedawcy. Niektóre firmy rzeczywiście mianowany menedżerów społeczności internetowych, których zadaniem jest aktywnie uczestniczyć w grupach dyskusyjnych i natychmiast rozwiązać problemy klientów, które są zamieszczone na tych grupach dyskusyjnych. Weźmy na przykład, Starwood Hotels. Mają koordynatora Obsługi Klienta, który nieustannie poszukuje informacji zwrotnych i reagowania na problemy klientów publikowane na forach dyskusyjnych. Ten flyertalk post jest niesamowitym przykładem jak Starwood Hotels (wiodąca sieć hoteli) wykorzystuje internet otwarcie poszukiwać informacji zwrotnych na temat problemów i skarg i natychmiast zwraca się do nich poprzez zaangażowanie kierownictwa wyższego szczebla. widać tak wiele skarg klientów na tym forum, ale na koniec dnia, prawie każdy klient jest zawładnięty pasji i empatii wykazanej przez Starwood rozwiązywania problemów klientów.

Kiedy klienci proszą o pomoc, zgłosić problem, protest lub oferować informację, że jest pod kontrolą sprzedawców detalicznych do skorzystania z okazji do budowania lojalności i przekształcić niezadowolonych konsumentów do Raving fans.

– autor artykułu